قفل کردن کردن ویندوز به روش الگویی XUS PC Lock Ultimate Edition 2.0.47
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


BSR Screen Recorder v5.2.1

 

آیا تا به حال فکر تصویربرداری از صفحه نمایش کامپیوترتان افتاده اید ؟ آیا قصد ساخت فیلم های آموزشی برای نرم افزارهای ویندوز و یا توضیح دادن در رابطه با نحوه عملکرد یک برنامه یا ترفند را دارید ؟

BSR Screen Recorder نام ابزاری است که برای برآورده کردن نیازهایی اینچنینی طراحی گردیده است و شما با در اختیار داشتن آن می توانید تنها با یک کلیک فرایند تصویربرداری از صفحه دسکتاپ را آغاز کرده و کارهایی که قصد نمایش آنها به کاربران خود دارید را دارید انجام داده و فرایند را توضیح دهید . فیلمبرداری می تواند شامل کل صفحه و یا پنجره ای خاص باشد . علاوه بر اینها امکان تعیین اندازه به صورت دستی نیز وجود خواهد داشت . همچنین در صورتی که نیاز به گفتن برخی نکات به صورت صوتی باشد می توانید با وصل کردن میکروفن این کار را انجام دهید .

 

ویژگی های کلیدی BSR Screen Recorder v5.2.1 :
- ضبط کردن هر آنچخ در صفحه نمایش شما وجود دارد .
- انتخاب هر قسمت دلخواه از دسکتاپ برای فیلمبرداری
- ذخیره سازی در فرمت های محبوب AVI ، SWF و WMV
- ذخیره کردن تصاویر در قالب های JPG ، PNG و BMP
- تبدیل فایلهای AVI ضبط شده به SWF و WMV
- امکان ذخیره سازی وبکم
- و …

 

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


با استفاده از Dream Aquarium می توانید یک آکواریوم زیبا و جذاب را به عنوان اسکرین سیور بر روی سیستم خود داشته باشید . در این نرم افزار سعی شده است که آرامش را از طریق دنیای زیر آب به کاربر منتقل کرده و تا حد امکان این تصور دز ذهن شما به وجود آید که با موجودات زنده و در واقع با یک آکواریوم زنده در یک فضای حقیقی روبرو هستید .

 

      




 ادامه مطلب...


Easy Photo Sorter

آیا صدها و یا هزاران عکس را در کامپیوتر خود ذخیره کرده اید ؟ اگر چنین است چگونه می توانید به تصویری که قصد مشاهده کردن آن را دارید دسترسی پیدا کنید ؟ همانطور که می دانید انجام این کار همانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است پس راه چاره چیست ؟
Easy Photo Sorter نام نرم افزاری است که برای حل این مشکل و سازماندهی کردن تصاویر ذخیره شده در کامپیوتر طراحی شده است و با استفاده ار آن می توانید تنها با ۳ کلیک همه ی عکس هایی را که در پوشه های مختلف قرار داده اید بر اساس معیار های متفاوت طبقه بندی کند تا هنگامی قصد دیدن آنها را داشتید بتوانید به سادگی آنها را پیدا کنید . برای انجام پروسه کافیست تا ۱ . پوشه یا پوشه هایی را که قصد مرتب سازی تصاویر موجود در آنها را دارید انتخاب کنید  ۲ . یکی از ۱۲ راه گوناگونی که برای چیده شدن تصاویر بر اساس آنها تنظیم شده است را انتخاب کنید ۳ . محلی را برای ذخیره کلکسیونی که ساخته تعیین کردن و بر روی دکمه پایان کار کلیک کنید . شما می توانید این کار را همیشه انجام دهید و مجموعه ی خود را بزرگ تر از پیش کنید اما باز هم پیدا کردن تصاویر به سادگی اول بوده و به هیچ وجه وقت ارزشمندتان را از دست نخواهید داد .

 

 

 




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:بیگ دانلود,مدیریت کامل تصاویر با Easy Photo Sorter v2,6,3,30, :: 16:30 :: توسط : ماهان

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 2080
بازدید کل : 342196
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1